søndag 5. februar 2012

Saved by Habitat

 Selv om alt av møbler er på plass i den nye leiligheten
mangler det fortsatt litt ting her og der, 
og ikke minst litt personlighet. 
Jakten på den perfekte kunst til veggene er i gang, 
men tar tid!
Så dette med personlighet får komme etterhvert.
Nå er det derfor ting her og der som står for tur.
Og valget hadde falt på en lysestake,
som jeg til min store fortvilelse oppdaget at 
var rund, og ikke oval, som jeg trodde! 
Skuffelsen var stor, 
men etter en tur innom Habitat som trøst,
var skuffelsen glemt!
For gjett om jeg er fornøyd med mine tre nye vaser
som nå viser seg frem i vinduskarmen 





Amaryllisen på bildet over gjør også sitt.
Den var en gaven fra et vennepar som var invitert på
julelunsj i desember.
Mens jeg har klart å ta knekken på de andre juleblomstene
har denne visst seg å være langt tøffere.
Å glad er jeg for det, 
for med litt ekstra vann (litt mer enn det optimale)
har den bare blitt en meterhøy, 
frisk pust i stuen vår! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar