mandag 24. oktober 2011

Gal av lengsel

Ikke visste jeg at jeg skulle føle så stort savn
Føle meg så naken
Men det gjør jeg altså
Å det bare fordi jeg er uten telefon!
Endelig skulle det knuste glasset på Iphone bli reparert
Men prisen var å være uten telefon i drøye 15 timer, 
og hvor jeg i 7 av disse planlegger å sove...
Man vet ikke hva man er glad i før man har mistet det,
eller er uten det en stund!
Tenk å være så avhengig av en telefon!

Etter en 11 timers arbeidsdag, etterfulgt av en hard time med boksing
kan jeg ikke nekte for at det på toget hjem
var fantastisk deilig og bare sitte å høre på 
Dave Matthews band
Det gode gamle albumet Crash fikk meg et lite øyeblikk til å 
glemme, glemme at jeg ikke hadde telefon.
Men må innrømme
uansett hvor avslappende det var,
så er det litt kjedelig å se ut av vinduet,
ut i bekkmørket
i hele 25 minutter!
Men hvorfor savne muligheten til å sjekke facebook
hvorfor savne å gå inn å se at, joda, 
det har skjedd like lite spennende her nå, 
som siste jeg sjekket!

Uansett hvordan jeg snur og vender på det
så er og blir konklusjon den sammen,
jeg er avhengig av Iphone min


Nå er det bare å sove
slik at jeg snart er tilbake på jobb
får tilbake Iphone
og kan føle meg normal igjen..

God natt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar