søndag 2. oktober 2011

Veien opp Oslos bratteste

Det kriblet i magen
fra jeg sto opp, til jeg sto på startstreken
Hadde sjekket løypeprofilen
og har stått på ski ned løypa
men ikke hadde jeg trodd at den var SÅ bratt!
Når det står at deler av løypen er bortimot vertikal
da var det visst akkurat det de mente også..

Verst var startet
den vertikale delen av løypen
pulsen kom nokså fort opp, høyt opp..
Og melkesyren lå hele tiden på lur!
 En svikt i troen på meg selv inntraff etter 7 minutter
men etter en streng snakk med meg selv
var både viljen og konkurranseinstinktet tilbake!
Dette var bare en konkurranse mot meg selv
men følte meg likevel som en vinner da jeg ramlet over mål
etter 2,7 km oppoverbakke

Det er det verste jeg har vært gjennom
en stund gikk alt rundt
 vurderte om jeg kom til å komme i mål
Har aldri vært så sliten noen gang...

...Men etter en time kom godfølelsen
Den gode følelsen etter å virkelig har prestert!
Vi, jeg og Mona, er tøffe!
Og vi har glemt hvor grusomt det egentlig var
for vi stiller neste år også!

Hurra for oss!

 God søndag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hurra Hurra Hurraaa for oss!!! Fantastisk morsomt - ETTERPÅ vel og merke! Det er bare å kjøre i gang med forberedelsene til 2012! Vi har massemasse å gå på ;D xx

    SvarSlett
  2. Wow, dere er spreke!!! Har masser av gode træningsminna med meg og Mona i Trondheim. Go træningspartner det ja!! Go girls!!

    SvarSlett