lørdag 21. mai 2011

Treningsglede og treningsmotto

Etter mange gleder tidlig på dagen
ble det etterhvert tid til dagens treningsøkt
En mil med asfalt under føttene
og høy musikk på ørene!
For meg er det glede.. Helt sant!

Underveis på denne befriende turen kom jeg frem til mitt løpemotto!
For meg som nyter en løpetur,
som heller løper bort hodepinen, enn å satse på at den forsvinner etter et par timer foran tv`n,
handler det ikke om treningstvang og dårlig samvittighet,
tar ikke "snarveien", men yttersvingen.
Mottoet tok altså form idag, og det ble:
"Ta alltid lengste vei fra A til B"

men skal sies, for ikke-løpeglade mennesker
hvor det handler om tvang og dårlig samvittighet
snarveien er bedre enn ingenting!
Du lurer bare deg selv;-)


Nå skal jeg nyte litt vin og deilig mørk sjokolade med sitron og ingefær
Og det med GOD samvittighet ;-)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar